lördag, maj 30, 2009

Ayo Technology

Väldigt länge sen jag bloggade vilket jag ber om den djupaste ursäkt för. Här kommer dagens mest sönderlyssnade låt, Milow med en cover på 50 cents Ayo Technology.

I övrigt så ska jag ta mig mod att ringa om exjobb på måndag, stört läskigt. Support är välkommen.

Måste panikplugga till tentan som är på torsdag också, sen har jag typ sommarlov.


- Till roligare saker!

Idag har jag varit och jobbat i trädgården (rensat skräp mellan stenplattor samt flyttat en stor jordhög = galet jobbigt). Kom ihåg att smörja in mig och har nu fått början på en fin bränna. Blir alltid bättre när man rör på sig istället för att ligga och steka i solen!

Imorgon är det korpmatch, seger är ett måste för att inte bli ifrånåkta i kampen om näst sista platsen i serien ;)

Träningsmässigt har jag 3 styrke och 2 konditionspass denna vecka. Fotbollen imorgon blir 3e konditionen samt att jag kaaaaanske kör styrka efteråt :).

Ska uppdatera mer frekvent och med roligare inlägg!

baba

1 kommentarer:

Anonym sa...

tjo!
Frans, ibland kommer sjukt jobbiga saker. Men jag tror nog att det finns iallafall 20-10000 ;) pers till som söker jobbet, som har mindre social kompetens än dig.
Det är jag säker på. You got it all fransen.
Finns inget som kan gå fel. hur många som helst är nervösa, och det är ju bara ett jobb.. " bara och bara, men du förstår vad jag menar.


Kan inte lyssna på låten nu , hanna o julle sover. Får nog kolla på filmen själv =)

Skicka en kommentar