onsdag, juli 01, 2009

Summering månadsmål ;)

Skaffa exjobb - BLÄ, inget alls och jag får börja leta igen efter företagen haft semester. :(

Gymma minst 12 pass - 10 pass blev det efter en stark avslutning! = Nöjd
Springa minst 60 km - 13 km (plus 2*45 min fotboll) = Missnöjd men det var för mycket bra väder i slutet för att jag skulle orka springa i värmen.
Börja med min CAD-uppgift - Börjat har jag ju så.. men lååångt kvar.
Blogga minst 15 inlägg ;) - Det bidde bara 10 men det är ju mer än 9 så.. ;)
Panikplugga och iaf försöka klara tentan som är fjärde juni - Fx = får komplettera till godkänt.

Sola och bada - Helt okej :)
Plussa 2000 på pokern - Done, ding ding.

2 kommentarer:

Hanna sa...

ja visst är det! Helt såld på den! =)

Hanna sa...

Tack själv! Hoppas ni får en trevlig resa... BLOGGA SOM BARA DEN NÄR DU KOMMER HEM TACK! =)

Skicka en kommentar