torsdag, juni 25, 2009

Sommar!

Är det inte underbart med sommaren, varmt väder, ledig, arbetslös. =)

Idag började jag dagen med en enkel frukost i köket, drog till gymmet med stefan och körde ett rejält rygg + axelpass.

Sen kom jag hem, käkade lite nyponsoppa+keso och kokade upp ett ägg medan jag duschade. Sen rostade jag lite bröd som jag satte på lönnebergaskinka och smör på och åt ute med ägget och ett glas blodapelsinjuice (God Morgon Sicilien).

Satt och läste samtidigt och efter jag åt och läste klart "Lunar Park" av Bret Easton Ellis. Jävligt skum och läskig bok men jag är nöjd med slutet och boken var bra. Får 7/10 på en skala. Stark sjua.

Efter det gick jag in och spelade poker vid datorn 1,5 timmar och rushade rätt fint trots stora förluster med AA mot AK, KK mot AK och KK mot AA all in pre.

Gick sedan ut på altanen och låg och läste en ny bok och solade ryggen. Sen åkte jag och mötte upp mor vid ICA och handlade lite och nu ska jag äta hamburgare i solen.


Livet är hårt.

1 kommentarer:

Hanna sa...

ja det är underbart med sommar =)

Skicka en kommentar