måndag, februari 01, 2010

Träning Januari + Mål Februari.

Mitt mål på 150 styrkepass för året står kvar. Efter Januari är 16/150 pass avklarade.
Mitt mål på 50 konditionspass har fått sig en smygstart i och med 2 innebandypass hittills, så 2/50 där.

Målet för Januari var 15 pass så jag är nöjd med att ha kört 16 pass.
Målet med 10 stretchpass för Januari gick käpprätt åt helvete och bara 2 blev gjorda, hoppas på bättring i februari men tror inte det så lägger inte upp nåt mål jag inte tar. Det jag däremot gjort rätt bra och ska fortsätta med är att Stretcha ordentligt efter gympassen!


Mål Februari:
Styrkepass: 15 stycken, detta är ett högt mål som går åt helvete om jag inte kör ett par helgpass. Eftersom jag kan få fullt upp med exjobb så har jag 10 pass som reservmål.
Kondition: 4 pass, 1 fotboll och 3 innebandy är planen, får se hur det blir.
Mat: Börja kolla upp hur jag ska äta under min deff och lägga upp bra menyer för mig så jag har allt planerat när den börjar!

1 kommentarer:

Hanna sa...

Men gud vad alla ska vara duktig då =)

Skicka en kommentar