söndag, januari 31, 2010

Tvätthelvete!

Jag har egentligen inga problem alls med att tvätta, kan tycka det är skönt att tömma tvättkorgarna och känna att man har allting rent.. MEN att hänga upp den där jävla tvätten efteråt är det mest frustrerande som finns, att vika skiten går bra men upphängningen av alla tröjor tar år och dar och är det tråkigaste som finns..

Har haft föräldrarna här över helgen och det var trevligt med en långpromenad per dag vilket idag inte var det skönaste med -13 grader och en för lätt klädd Jonas som hade is i skägget och vit/röda händer när jag kom hem.

Just nu väntar jag på att lakan och handdukar ska bli rena, sen hoppas jag på att lyckas somna tidigt idag så jag orkar med en tung jobb/träningsvecka som avslutas med sthlm fredag-måndag!


Avslutar inlägget med en vacker bild, mitt medlemspaket i Liverpools svenska supporterklubb. För 250 kr får man ett års medlemsskap, en mugg, en penna, en musmatta och 50 kr presentcheck på samdodds.com . Det bästa är dock att man med medlemskortet har 15% på Mat och Dryck på alla O'learys i sverige :)

4 kommentarer:

Helena sa...

Jonas i går morse var det 21.5 minus här TJOHOOOOOOOOO varmt och skönt på me flipflopsen!!

Jonas sa...

Okej, det är alldeles för kallt!
Jag vill ha summer.

Anonym sa...

Hänga upp?

Jonas sa...

Jo, man kan inte tumla allting snustorrt för då tenderar tröjor och skjortor att krympa.

Skicka en kommentar