onsdag, februari 25, 2009

Energi!

Vet inte vad som händer med mig riktigt, känner mig så taggad på allt, trots att jag borde ligga och gråta för att jag har så mycket i skolan (och att jag ska gå upp om 7 timmar men sitter här med en öl i handen som blev kvar från fotbollen..)

Liverpool slog Real Madrid borta, de 29 gånger liverpool vunnit borta i cupen har man gått vidare 29 gånger... Här är höjdpunkter ;) http://www.101greatgoals.com/videodisplay/2141142/

Mycket energi kommer något missriktat till mig från "The Pick-Up Artist" tv-serien på VH1 (och surfthechannel.com), så roligt att se dessa totala nördar som nästan alla saknar social kompetens lära sig ragga och blir riktigt duktiga på det! :)

Imorgon blir det att nöta i skolan från 8-17 (minst!). Så det är dags att lägga sig! natti!

1 kommentarer:

henrik sa...

Varför syns det inte att jag följer bloggen?

Skicka en kommentar