onsdag, mars 04, 2009

Update

Jag tänker inte döda den här bloggen lika snabbt som andra av mina bloggförsök gått i graven! Sitter och har varit tokstressad hela veckan, det mesta verkar lösa sig även om jag lär få rester att göra på labrapporter och skit..
Idag fick jag t.ex. tillbaka en inlämningsuppgift i den kanske svåraste kursen nånsin för min del, hade hoppats på 7/25 poäng så hade kursen varit godkänd, fick 20 poäng så har minst D i betyg nu och ska göra en mindre inlämning till så får jag C om jag får 7/15 pinnar på den..

I övrigt lär jag vara rätt inaktiv en vecka till då jag skriver min(a) tenta(/or) på onsdag och är helt sönderstressad som sagt...

Så, ge inte upp hoppet för mig, imorgon ska jag på volbeat med matte och alex och ha skitkul! Hörs! ska försöka lägga upp nån gammal dikt nån dag också =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar