onsdag, juni 10, 2009

Månadsmålen...

Här är uppdatering på dem..:


Skaffa exjobb - Fått tag på lite folk men inget konkret, någon som ska återkomma iaf...

Gymma minst 12 pass - 3 pass
Springa minst 60 km - 5.6 km (plus 2*45 min fotboll)
Börja med min CAD-uppgift - Började idag men upptäckte att uppgiften var för svår och ska byta så..
Blogga minst 15 inlägg ;) - 8!
Panikplugga och iaf försöka klara tentan som är fjärde juni - Det vette fan om det gick, hoppas.

Sola och bada - Började bra i juni men är ju skiiitväder.
Plussa 2000 på pokern - Done (+lite till :))


Det är ex-jobbet och löpningen som ligger dåligt till :/, vill verkligen ha klart med exjobb. Haft ont i halsen i veckan så träningen har uteblivit, känns bra nu så när jag är hemma från Sundsvall(kusinen tar studenten!) så blir det träning för fullt och panikletande efter exjobb.

2 kommentarer:

henrik sa...

Ska vi dra ut och springa? Jag är hemma nu.

Anonym sa...

Jonas du ska springa med mig i sommar. Inte Henke Hong Kong :( Neee vi får springa tillsammans. Men hur går det med exjobbet?

Skicka en kommentar