söndag, juli 04, 2010

4 of July.

Jag hade tänkt att åka och bada vid Vänern idag men när jag vaknade var det helmulet och hade regnat :/. Lite kontrast från rekordvärmen från igår.

Satt och spela lite poker och prata lite msn på förmiddagen innan jag åkte och kollade lite kläder i det rätt dåliga köpcentret mellan Trollhättan och Vänersborg (4-5 km från mig kanske). Till slut hittade jag en blå Peak t-shirt, orkar inte ta fram och ta bild på den men är rätt nöjd, har tittat på den förut men inte bestämt mig. Idag var jag dock så bitter på att jag inte hitta nåt annat att jag köpte den och det känns som ett bra beslut! :)

När jag kom hem förlorade det jag vann på pokern på morgonen och bestämde mig för att ta mig ut och springa. Kom väl en 7-8 km på 41 minuter (närmare 7 än 8 km gissar jag på). Känns bra och det kommer kännas i vaderna imorgon :)


Bah, nu känns det som det bara blev massa oinspirerad text så jag kommer tillbaka om nån dag med nåt bättre skrivet! Men jag skriver iaf!

Ha det

0 kommentarer:

Skicka en kommentar