söndag, juli 04, 2010

Bilder!

Jag kör väl på med detta bloggnamn tills jag hittar nåt som verkligen passar.

Ska försöka skriva om mitt liv i thn, mitt liv i sthlm, lite pokerresultat, lite vardagligt och förhoppnignsvis lite träning.

------

Idag nöjer jag mig med lite bilder från dagen, var nere vid göta älv och käkade en riktigt god italiensk sallad och drack ett glas nypressad apelsinjuice. Fantastiskt gott.

Såhär såg den ut (tagen med iphone appen Hipstametic där man kan ändra "linser" och annat skoj).


Tagen med vanliga iphone-kameran:




Sen promenerade jag över till spikön och tog en bild på trollhättan sedd från ön.




Avslutade med att gå lite längre runt ön och över en rörlig bro..

Stan var riktigt död idag så jag gissar att alla åkt ut till havet eller till vänern pga vädret så ska nog se om jag hittar nån badplats imorgon :).

Kommentarer gillas! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den där salladen skulle jag aldrig tro att du skulle tycka om :) Ser väldigt god och fräsch ut iallafall så nu blev jag hungrig :(

Jonas sa...

Alltså, jag gillar ju alla oljor de hade på, och jag gillar skinkan och grönsakerna. Det enda jag brukar ha svårt för är soltorkade tomater men de var rätt milda i smaken tror jag!

Kände mig också extremt nyttig så då var det lättare att äta!

Hanna sa...

Jonas, va mysigt det ser ut =)

Skicka en kommentar