tisdag, juli 20, 2010

Semi-aktiv dag.

Dagen startade med att jag gick upp en timme efter övriga familjen och släkten (som visst saknar normala sömnbehov) och åt frukost.
En dryg timme efter uppgång så åkte vi iväg till Tyresö Flaten och solade (tills solen gick i moln), badade (inte jag dock) och tittade på söta små andungar med andmamma, ska se om jag kan tigga till mig kort på änderna av min lilla kusin :).

Efter en lunch så åkte sundsvallssläkten hem och jag drog med Henke till Farsta där jag köpte

  • En kortärmad (Boomerang) skjorta.
  • Ett par (Sand) Jeans
  • En (peak) t-shirt - halva priset
  • Ett par (Boomerang) shorts
Jag hann också med att växla in pengar till Magaluf, 4 dagar kvar!


Efter Farsta så stack jag och Henke till Matte och tog en kopp kaffe innan jag skjutsade Matte och Alex till Erik (som de skulle fiska med) och stack sedan hem och åt.

Sedan blev det kaffe och ett avsnitt House med föräldrarna innan jag tog en 42 min lång löptur runt sofieberg och fornudden, kändes hur bra som helst vilket troligtvis beror på 4 dagars svullande med för mycket öl, mat, godis, kakor, paj m.m.


Hoppas ni haft en lika bra dag :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar