tisdag, juli 13, 2010

En liten uppdatering.

På grund av värmebölja är jag måttligt road av att blogga men tänkte skriva en liten update.

I helgen var jag i Tyresö och han väl träffa de flesta av mina vänner (och Julius! men han är självklart också en vän.)
Efter jobbveckan var jag inte helt pigg i huvudet och kanske inte den trevligaste mannen på jorden men nu är jag utvilad så till helgen ska jag vara pigg, glad och jävligt ledig :).

Två träningspass idag och bägge har fått sluta lite i förtid då det varit för varmt i gymlokalen samt att jag fått svim-spykänsla men det är ändå skönt att träna på! Imorgon hoppas jag temperaturen sjunker ned lite så jag får ett skönt löppass...

Nu ska jag diska undan mina tortellinis, lägga in ett par matlådor och spela nån timma poker innan det är dags att sova.

Ha det! :)

1 kommentarer:

Hanna sa...

Go du är Jonas, som anser Julle som din vän! :) Han har pratat om dig...tur att du finns.

Skicka en kommentar