tisdag, mars 24, 2009

Skola, träning, Kings of Leon.

Tack Henke för att du fick mig att lyssna igenom Kings of Leons skiva, galet bra. Finns på spotify: http://open.spotify.com/album/5fpDKM7dzhC1RfV8zbqhY2 .
Closer och 17 är ruggigt bra, tillsammans med andra jag inte lärt mig gilla än! =)

Tränade som vanligt idag, triceps och mage. Triceps gick bra men var rätt seg när jag skulle köra mage, men blir nog till träningsvärk iaf. Igår var det ben + axlar. Såhär ser veckans planering ut:

Måndag: Ben + Axlar
Tisdag: Triceps + Mage
Onsdag: Rygg + kondition (om benen inte är slutkörda av måndagspasset)
Torsdag: Bröst + Biceps.
Fredag/Lördag: Axlar + Mage (stor risk att jag struntar i detta pass).

Känns jävligt bra att vara igång!

Igår sökta jag jobb på Systembolaget och Bombardier också. Ska ta och söka till ABB nån dag nu också! Hoppas verkligen att jag får någonting, vad som helst :)

Skolan flyter på och imorgon är jag ledig, men jag borde verkligen ta mig in och jobba lite, men blir nog sovmorgon iaf!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt att vara ledig. Ska du plugga på din lediga dag också? =)

Anonym sa...

duktig du är! =)

Anonym sa...

Lycka till frans ! Det har du inte sagt ngt om , jobbsökandet!
Vilket systembolag ?

Skicka en kommentar