måndag, mars 23, 2009

Träning, musik och att göra lista

Idag blev första passat på veckan, ben och axlar och trots en rejäl dos trötthet så gick det riktigt bra! Nu ska jag ta endorfinkicken med mig resten av kvällen och göra lite nytta, bland annat söka minst 1 jobb till sommaren! Nån som har nåt tips på ett "vanligt" jobb, dvs inte bara industrijobb utan vilket som helst. Svar till "Desperat". ;)

Bjuder på en live-video från punkarna i Bad Religion och deras "Punk Rock song". Galet bra låt, lagom bra klipp..

Annat att göra är att hinna spela lite poker och bädda med rena lakan. tror ni jag klarar det? =)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det trodde jag med. Men tydligen blev det vinter och slask/snö igen! Så förbannat tråkigt.

Jag tror absolut att du klarar det. Bytte precis lakan jag, så skönt att sova i nybäddad säng. =)

Skicka en kommentar