fredag, augusti 07, 2009

Fredagsmorgon

Igårkväll åt jag grillat som sagt. Till den gooooda fläskfilén och småfeta potatisen och kryddsmöret drack jag.... kolsyrat vatten.

Efter maten såg jag klart första säsongen av Lost som slutar med flera cliffhangers, man blir sååå trött, nu måste jag köpa säsong 2.

Sen var det hem till Johnny Fastshooter och spela några rundor av risk, helt åt helvete i 2 rundor och sen åkte jag hem 22.20 och gick och la mig..


Vaknade imorse pigg som få vid 8.15 och tog mig upp och åt 3 mackor och té till frukost. Sedan beställdes Guitar Hero World Tour samt en Mic (som är kompatibel med både PS3 och xbox-360 :), så jag kan ta med den matte och hanna!).

Efter detta tog jag en välbehövlig dusch för att sedan cykla till gymmet, köra bröst och magpass och sen cykla hem och nu sitter jag här klockan 11.35 och känner att jag har heeela dagen framför mig. Visst är jag duktig ;)?

1 kommentarer:

Hanna sa...

Ja men där är jag beredd att hålla med dig. Jag tycker att det är så kul på medium eftersom det är lite mer en utmaning än på easy. Det är lite för lätt ibland.

Vad duktig du är! =) Inte trodde jag att du hunnit med så mycket när klockan var så pass lite.

Skicka en kommentar