torsdag, augusti 06, 2009

Senaste dagarna...

Har mestadels spenderats med Matte, Hanna, Helena och Julius och varit galet trevliga :).

Igår var det Guitar Hero World Tour, en sallad (eller hamburgemeny om man var onyttig ;)) och sen lite Singstar och GH igen där jag äntligen fick vara bäst i ett spel!

Idag åkte vi i det fina vädret till stranden och började bra med ett långt dopp i värmen men sen fick molnen för sig att lägga sig i vägen för solen så vi åkte hem till Hanna och Matte och spelade lite mer GH3 och de andra åt hamburgare (Helenas "nya" hamburgare var galet god!).

Nu blir det grillad middag med föräldrarna samt mormor =). Jag börjar nyttigt och dricker kolsyrat vatten till, måste tänka på magen i några dagar nu iaf!


Hej hej!

3 kommentarer:

Hanna sa...

vad duktig du är! =)
Jag måste smaka "HELENAS HAMBURGARE" nästa gång, den jag åt var inte god... bläää

Hoppas du har en trevlig kväll. Tack själv för en trevlig dag och eftermiddag. =)

Anonym sa...

Hanna du åt ju en likadan hamburgare som Helena :) Tack för den andra halvan förresten.

jaja Onas hoppas du har det skoj hos tha man johnny aka fastshooter.

Hanna lirar gura som aldrig förr kan jag säga. Hon är inne på medium och rockar.

Hanna sa...

MATHIAS...jag åt kyckling och hon hamburgare, hon hade inte lika mycket peppar i sin, vad det såg ut som...men den var säkert lika stark. om inte lite mer =) haha

Ja Jonas, du ska se mig... jag har börjat på MEDIUM! =)

Skicka en kommentar