tisdag, augusti 11, 2009

Tisdag

Dagen idag började med att jag sov ända till 9 och nu tror jag att jag tagit in all min sömn från helgen som var rätt skev på sömnfronten.

Med min utsövda kropp så började jag med en långfrukost och läsa alla DN tidningar för att sedan sladda in till vardagsrummet och sjunga (!) några Guitar Hero låtar. Halsen/rösten var dock sämre än vanligt imorse så kan ju inte påstå att det gick bra.. Har sen dess spelat upp mig lite på gitarren istället, måste ju klara spelet snart så jag slipper vara beroende av det. (Logiskt?)

I övrigt så frågade Max om vi skulle sparka lite boll nere vid IP så jag tog på mig löpskorna och körde intervaller ner dit för att sedan sparka boll nån dryg timma innan det började regna. Riktigt skoj faktiskt även om det bara är passande och skjutande!

Högerfoten värkte till lite när jag drog några rätt misslyckade vristskott så det blev att gå hem för att inte förstärka nån möjlig skada men nu är foten bra så :).



Beach 2010 - Här kommer Jonas.


Funderar på riktigt att mäta upp massa kroppsmått och vikt och sånt och försöka följa möjlig minskning över magen etc, undrar om man orkar :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar