fredag, augusti 21, 2009

Skadad..

I huvudet måste man vara när man ena natten drömmer att man blivit vampyr (tack för det True Blood) och nästa natt drömmer att man bloggat hela 6 inlägg under en dag så har man nog suttit vid datorn lite för mycket?


Jag ställde klockan på 07:20 när jag gick och la mig igår för att hinna upp så jag hinner träna med matte nu på morgonen.. När tror ni jag vaknar?
.
..
...
07:05

Sen somnar jag om, ser på ena klockan att den är 07:22 och undrar varför inte mobilen ringt, hoppas att jag ställt fel så jag får sova.. Det hade jag inte, den drog igång en minut senare och nu sitter jag här tidigt som fan och har redan ätit frukost och läst alla DN delar etc..


Nu blir det träning med pappa Matte!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Pappa din häst! Du är riktigt fit, 2 månader till så är du redo för beachen..Men då är det nog lite kallt ..?!

Jonas sa...

Lär vara kallt som fan då :(, måste ju som sagt bort med magen men annars känns det rätt bra! :D

Sen gäller det att försöka hålla form över jul och sånt :|, men en sak i taget!

Skicka en kommentar