tisdag, augusti 25, 2009

Tisdag! (livsbeslut?)

Idag har jag varit i skolan och försökt hjälpa en kompis med lite hållfasthets-tal då han har omtenta i övermorgon. Jag lyckades också CADa pyttelite så början på mitt projekt är iaf gjort ;). Träffade också en gammal klasskompis som satt med oss ett tag vilket var klart trevligt, blev alldeles för mycket snack och alldeles för lite plugg men men.

Jag funderar rätt allvarligt på att söka Exjobbet nere i Trollhättan som jag (nog?) skrivit om förut. Verkar inte finnas mycket i sthlm och det skulle passa mig perfekt, vet inte hur jag isf kommer trivas på en sån liten ort men 5-6 månader kanske man får stå ut med för att få sin examen (och i framtiden ett jobb?).



Nu kommer Amanda som jag ska ut och ta promenad med! Hörs sen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar