torsdag, augusti 27, 2009

Löprunda, exjobbsansökan!

Jag skickade in min exjobbsansökan för exjobbet i trollhättan idag, nu är det bara att hålla tummarna för att de gillar mig! :)

I övrigt har jag lirat några poker Heads Up matcher och vunnit 8 av 10 vilket ger ett litet plus i kassan för dagen :)

Jag tog också tag i mig och gick ut och sprang, jag började i rätt lugnt tempo men kände hur jag orkade länge så tog en lite extra lång väg. Det blev till slut 8.89km på 48 minuter och 30 sekunder. Målet är ju att ligga på milen på 50 men för att hålla ett "lugnt" tempo så är jag galet nöjd. Jag hade ingen aning om att det skulle gå såhär bra nu! (Marathon nästa år?).

Länken nedan går till min "runda" på mapmyrun om nån vill titta hur jag sprang.


MapMyRun.com - Regular Run: Regular Run on 08/27/2009

Shared via AddThis

0 kommentarer:

Skicka en kommentar