fredag, januari 28, 2011

Dagen.

Blev ingen matlista igår pga stress och trötthet pga dålig sömn.

Idag var årets segaste jobbdag men när jag kom hem så har jag fixat datorn så den nu är helt uppdaterad efter omformateringen.

Jag har även kollat på Apocalypse Now (Redux) för första gången i mitt liv och det är nog en av de bästa filmerna jag sett i mitt liv (klart en av de bästa krigsfilmerna, om inte den bästa...).

Efter det skulle jag egentligen sova men då kom jag på att jag ju fått Lisa Miskovskys nya skiva i brevlådan idag, signerad av Lisa och allt så var tvungen att lyssna lite. Soundet är annorlunda men tror jag kan lära mig gilla den ordentligt. "Got a friend" och "A little High" är fina som få. Rekommenderas. Rösten går ju inte att ogilla heller...



0 kommentarer:

Skicka en kommentar