söndag, januari 30, 2011

Söndag

Inatt sov jag 11 timmar och nu ska jag lägga mig igen. Ska försöka ta mig tidigt till jobbet denna vecka så att jag orkar träna efter jobbet utan att sabba hela kvällen.

Veckans träning blev som följer:
Måndag: Rygg + axlar
Tisdag: Vila
Onsdag: Vila
Torsdag: Bröstträning hemma
Fredag: Vila
Lördag: Mage + Biceps
Söndag: Århundradets träningsvärk :)

Veckans mat har jag tyvärr inte koll på dag för dag...
Men har blivit en quorn-rätt, en kycklingsallad (utan pasta), en pepparbiff, filmjölk. Vet inte om jag ätit nån fisk men imorgon blir det pangasius och ris :)


I övrigt har jag kollat 3 filmer i helgen.
Apocalypse Now som får 10/10 i betyg, fantastisk gammal krigsfilm med Martin Sheen, Marlon Brando, Robert Duvall, Dennis Hopper med flera. Rekommenderas starkt.

Inception som får 7/10, har blivit så hajpad så jag blev rätt besviken, svag 7:a.

Iron Man 2 får en 5/10, saknade helt handling men rätt okej actionscener. Ettan var klart bättre..



0 kommentarer:

Skicka en kommentar