måndag, januari 10, 2011

Nytt år! Nya Mål! Ny Design!

Hej!

Eftersom klockan som vanligt börjar bli sent ska jag snabbt förklara vad min blogg ska gå ut på under årets första månader.

Jag har som mål att bli mer vältränad än jag nånsin varit under året, både konditionsmässigt och styrkemässigt.

Jag har som mål att äta nyttigare både för mig själv och för miljön. Det ska jag göra genom att käka mindre färdigmat (t.ex. färdiggjorda köttbullar/burgare) och mer vegetarisk mat (!) och även mer fisk.

Jag har som mål att läsa mer böcker än jag gjort tidigare, alltifrån lättsmälta "populära" böcker till tyngre fantasi och klassiker. (Nu läser jag t.ex. Oliver Twist, fantastiskt fin bok!).

Jag har också lite mål för jobb, privatliv, ekonomi med mera som jag kanske skriver mer detaljerat här men annars följer för mig själv.


Så, välkommen tillbaka kära läsare. Jag ska försöka med minst 3 inlägg i veckan.

Denna vecka ska jag försöka gå in detaljerat på varje mål i sig för att jag lättare ska kunna nå dem och ni ska kunna följa!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar