måndag, januari 24, 2011

Mål 2: Träning!

Hej!

Anledningen till min usla start på denna blogg är att jag varit sjuk, jobbat massvis med övertid och omformaterat datorn (som tog ungefär 4 dagar).

Men nu är datorn back in business, jag är nästan frisk och jobbet har lugnat ned sig aningens så jag ska skriva mitt andra mål för året här: Träningen.


Tar det kort i punktform:
  • Minst 5 träningspass i veckan
  • Av passen ska minst två vara konditionspass från och med Mars.
  • Under 77 (75) kg i Juni
  • Under 50 (45) min på milen i midnattsloppet.
  • Två timmeslånga promenader i veckan!
  • Träna hela kroppen.
Idag var mitt första pass för i år, jag körde 3 ryggövningar och 1 axelövning, pga verkande kropp och fullt på alla vikter som jag ville ha för axlarna så gav jag upp lite i förtid men det är skönt att komma igång. Ingen mer 2 veckors sjukdom så ska det nog gå bra detta.

Just nu väger jag 79.9 kg och tror att det kan bli rätt svårt att gå ned de där 3-5 kilona men med lite vilja och motivation ska det gå vägen!

Jag ska försöka blogga tisdagar, torsdagar, söndagar för att så lätt som möjligt komma in i en bra vana, så titta in då och se om jag uppdaterat :)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar