måndag, oktober 19, 2009

Bakning?!

Idag har jag bakat till jobbfikat på onsdag, var min tur och eftersom jag ville vara ute i tid om det gick åt helvete så gjorde jag det idag. Det tog sin tid men nu är det klart och jag har diskat upp allting. Känns underbart, imorgon ska jag vara piggare så jag orkar gymma på kvällen!

Här kommer lite bilder:


Gissa hur gott det var att slicka skålen? =)

I väntat på ugnen..


Färdigt, med egengjord glassyr och sen kokosflingor på topp.



Inte många kvar när jag ätit upp :(

---------

Nu skiter vi i att bajen kommer åka ur i år, nu försöker vi se det positiva. Billiga biljettpriser..

I övrigt ska det vara sol i Trollhättan på tisdag.. nästa vecka. Innan dess bara ihållande moln enligt rapporten. Depression?

Sovdags, nattinatt.

1 kommentarer:

Hanna sa...

men Jonas...så duktig du är! Då blir det du som bakar till mig nästa gång du kommer upp :)

Julius ÄLSKAR dom där :)

Skicka en kommentar