tisdag, oktober 06, 2009

New Way Home

Dagens inlägg namnges efter låt 13 på min helt nyköpta skiva: Foo Fighters - The Colour And The Shape [Extended version: 5 bonuslåtar], jag köpte även Dream Theater - Systematic Chaos [special edition: bonus dvd med 5.1 ljud av skivan med mera]. Skivorna kostade 99 kr resektive 119 kr och jämför jag med CDONs priser på samma skivor så är det 139 kr respektive 199 kr.

Länge sen man var i en skivbutik med rätt bra utbud på skivor till bra priser. Me like a lot.

Idag är det invigning av tvättstugan för min del, ska bli spännande ;)

Till mat blir det inte så spännande däremot, köttbullar och pasta med tomat- och basilikasås.


Jobbet idag gick bra. Nough' said.

5 kommentarer:

henrik sa...

Vad ska jag laga då, Jonas? Pytt i panna?

Jonas sa...

Du ska laga.. Hamburgare och klyftpotatis! Hur går träningen förresten?

Helena sa...

Haha jag vet helt sinnes!!! Men tror att dom har fått info om att två lägenher behöver fuktsaneras, grannarna hade ju upptäckt vatten i sin lgh därför de misstänkte min.. så dom typ missuppfattade väl typ och trodde att det var deras badrum som skulle rivas.. eller nått.. men ÄNDÅ. hallå liksom. INTE OK!!!!!!!

Dålig dag idag? At work..?

Kram

Anonym sa...

Pappa pasta och köttbullar är väl inte så spännande , men att du lagar tomat och basilikasås. det är duktigt och gott :)

Jonas sa...

Hahahahaha.. Pappa thias överskattar mig. Det är så klart färdigköpt sås, sån där burk!

Skicka en kommentar