lördag, oktober 03, 2009

Standing in the rain

My day:

Vakna, kolla på the most awesome tv-serie ever: How I Met Your Mother. Kollade klart säsong 2 imorse och började på säsong 3, säsong 2 var lite halvsvag i vissa avsnitt men tredje säsongen börjar löjligt starkt.

Min plan för dagen var att utforska denna metropol som kallas Trollhättan men det gick sådär, när jag vaknade så öste regnet ned, sen öste regnet ned. Vid 16-tiden kom första uppehållet så jag gick ut och gick mot en hemköp jag inte varit vid innan. När jag kom dit (5 min bort) så var det fortfarande uppehåll så jag gick vidare för att utforska lite, efter 5 minuter till började det regna igen, men jag gick vidare. Tänkte att om jag håller höger tillräckligt bra så borde jag komma runt och tillbaka till affären...

Det gjorde jag inte, det öste ner och jag var rätt vilse innan jag insåg att jag gått alldeles för långt och var nere vid huvudgatan i staden, väl på den gick jag till ICA och köpte det jag ville och gick hem. Blöt som fan och hade varit ute i exakt 54,4 minuter - för jag hann PRECIS lyssna klart på Jason Mraz - Mr. A-Z platta när jag kom innanför dörren. (stört bra).

Kvällen spenderades med lite mer How I Met Your Mother med potatissallad och rostbiff till middag, vilket var rätt trist.

Nu känner jag mig långrandig men avslutar snabbt med att jag inte rekommenderar filmen Sideways (7,8/10 på imdb) om man vill se nån feel good film vilket jag hade fått för mig att det var. Var en halvbra feel bad film. :(

Goo Goo Dolls - Live in Buffalo på dvd piggar dock alltid upp, så galet fin.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar