måndag, oktober 12, 2009

Maat

Igår gjorde jag tacopaj och idag är det mitt livs första Lasagne som just nu tillagas i ugnen.

Planen var att göra köttfärsås eller chili con carne men ICA hade inga vita böner i tomatsås (!) och jag visste inte hur rotselleri såg ut som man visst skulle ha i mitt köttfärsrecept så hittade lite Lasagnette och vips så gör jag lasagne med köttfärsen jag köpte igår. Hade i massa morötter också för att den skulle bli roligare och den ser rätt fin ut i ugnen just nu men vi får se hur den smakar sen ;).

I övrigt fungerar inte watchxonline för mig för stunden så min tänkte mysmåndag med How I Met Your Mother och Heroes går bort :(...

I övrigt drog jag veckans första, men inte sista, träningspass idag! Det blev ett sjukt skönt rygg/axel-pass =)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Det tar sig, bra gjort ! :)

Skicka en kommentar