måndag, oktober 05, 2009

Iced earth

Nåja, idag var inte marken isig alls, bara våt - dock så är titeln självklart om det fantastiska bandet Iced Earth, lyssnat på Horror Show plattan idag, hade glömt hur bra Ghost of Freedoom, Dracula och Damien låtarna var..

Det var varmare idag och blaskigt men jag hade en bra dag. Hann lätt med 07.00 bussen imorse och fick väl inte jättemycket gjort under dagen men jag jobbade i alla fall på rätt bra :)!

Efter jobbet tog jag veckans första gympass, det blev ett rätt hafsigt biceps+triceps pass men det kändes bra efteråt. Jag tror gymmets speglar i omklädningsrummet är trasiga eller nåt, ser alltid så biffig ut i dem ;). Eller så beror det på att man duschar direkt efter gym och inte efter en bilresa hem som det är hemma i Tyresö.. :). Känns skönt att hålla igång iaf!

När jag kom hem vid 18-tiden så lagade jag en kycklingsallad med coscos istället för pasta vilket tyvärr inte var lika gott som vanligt men det funkar! Hade tänkt köpa bulgur men hittade ingen på ICA :(.

Iaf så känner jag mig duktig och även om jag har mycket mindre fritid känns all tid som mycket mer kvalitétstid än vanligtvis, hoppas det håller i sig!

Dags för sängen, nattinatt alla 2 läsare. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar