onsdag, oktober 14, 2009

Onsdag!

För andra dagen i rad lyckades jag med bedriften att snooza i 45 minuter utan att ha en aning om att jag gjorde det. Så kom inte upp för än 06.15.. Imorgon får det inte ske då jag ska få åka med och kanske provköra i en ny bil (som inte är i produktion utan de gör tester på den och försöker få in lite mil för att se om det blir problem..). Jag måste ta en buss som går 06.30 så jag ställer klockan på 05.00 så jag hinner ta mig upp..

I övrigt så körde jag veckans tredje träningspass idag och jag börjar känna mig rätt stark igen även om jag nog får passa mig så inte magen växer när musklerna gör det..


Nu på kvällen ska jag hem till en arbetskompis och ta en öl och kolla film. Känns som jag kommer sova gott inatt..

I helgen kommer jag som sagt hem sent på fredag och åker runt 16 tiden på söndagen så planera in mig så mycket som möjligt (matte) =).

0 kommentarer:

Skicka en kommentar