torsdag, oktober 08, 2009

Första tunga dagen..

Senaste nätterna har det blivit lite "lite" sömn. Det vill säga runt 7h/natt. Inatt blev det kanske 6,5 timmar och jag börjar dagen med att missa bussen (15 min emellan och det var kallt imorse).

Väl på jobbet så upptäcker jag att skriptet jag skrev igår som gjorde en jättebra sak hade ett litet fel i sig.. Det tog hela dagen att fixa. Så jag satt och slet av mig håret i 9 timmar idag (+35 min lunch). Imorgon tänkte jag iaf gå tidigt från jobbet då jag nog inte kommer ha något som måste panikgöras och det är fredag så det ska bli nice.

Just det, när jag gick hem idag öste det ner och för att ta mig till busshållplatsen var jag tvungen att trampa i en pöl vatten. BUHU.

Om ni undrar varför jag inte tar några bilder på mina fina maträtter etc (just nu steker jag t.ex. pannkakor!) så är det för att kameran slukar batterier. Två vanliga batterier tar slut på 10 kort så jag har tröttnat på den..

Nu ska jag INTE bränna pannkakor! Hörs! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Pappa är det inte lite gay att laga pannkakor, göra tomat och basilika sås när du borde leva på kebab, nudlar och annan ungkarlskäk? :)

Skämt å sido, du verkar göra mer och mer avancerad mat, way to go. Snart vill jag läsa om när du gör crepes !

Jonas sa...

Vad är crepes?

Anonym sa...

Det är pannkakor med kraffs i tror jag :)

Skicka en kommentar