fredag, september 04, 2009

Ångest?

Hade sjukt svårt att sova inatt trotts min spikmatta, vet inte om det berodde på att jag var orolig för samtalet idag, att jag var trött i hela kroppen och skallen (borde man inte sova lättare då) eller om jag är orolig för att jag nog kommer flytta?

Tänkte på det och alla säger att det är så bra för mig om jag får exjobbet.. Är det ingen som kommer sakna mig? (bara Matte som sagt att han tycker det suuger om jag flyttar, vilket jag uppskattar!).


Buuuhuuu.

Och mitt knä värker så i helvete när jag går nu, vet inte vad som är knas men det blir nog superslappardag idag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer att bli förjävla tråkigt!! För egen del hoppas jag att du stannar och hittar något här, men med tanke på läget så är det skitbra att du hittar ett exjobb.
Bara du kommer tillbaka på helgerna så vi kan leka någongång :) Kolla pool, lira kort, ta en bira. Och kanske springa, eller ta en promenad med julius.
=)
Pappapapapa varför är du inte på msn när pappa är det?

Jonas sa...

Tack pappa, det värmer!

Jag lär försöka ta mig hem varannan/var tredje helg iaf..

Nu är jag på msn iaf! :D

Hanna sa...

Tro det eller ej men det kommer att vara så sjukt tomt om du drar..kommer inte alls bli samma sak.

Håller med Mathias..DET SUGER OM DU DRAR.

Samtidigt förstår jag dig, måste du så måste du.

Skicka en kommentar