lördag, september 12, 2009

Dagen efter.

Idag 13.46: Telefonen ringer och jag vaknar till och undrar vem som ringer så tidigt, tittar på klockan och undrar vad fan jag gjorde igår.

Vi vrider tillbaka klockan 14 timmar.

Igår 21.40:
Jag har tittat på idol, tagit en kahlua med is och sätter mig på cykeln för att cykla till Johnny för att spela Risk och basta.

Idag 01.00:
Alla är färdigbastade och vi bestämmer oss för att spela lite mer risk, alkoholnivån på alla som inte har en vit månad är hög.
Idag 04.00: Johnny som är nykter är trött på oss och vi får den lysande idén att cykla hem till Stekan och dricka några Rom och Cola (stek och erik drack bira samt bacardi razz + sprite, jag drack 8 årig mörk (fin) bacardi med cola).

Idag 06.30: Jag är äntligen hemma och däckar i säng.


Allt som allt en fantastiskt trevlig kväll och det kändes inte det minsta dekadent att cykla hem full och glad efter att solen gått upp :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar