tisdag, september 15, 2009

Bloggen fyller 100 inlägg!

Redan nu har jag alltså lyckats skriva 100 inlägg i denna blogg. Jag har aldrig bloggat så frekvent som jag gjort här och även om innehållet inte alltid är det mest intressanta så börjar jag känna att bloggen är en bra plats att skriva av mig om saker jag tänker på. När jag läser de gamla inläggen i bloggen får jag en bild över hur livet varit också vilket säkert kan vara lite roligt i framtiden. :)


Så för att kröna det hundrade inlägget i denna vardagliga blogg så gör jag ett vardagsinlägg!

Igår
Igår satt jag halva dagen och försökte få tag på bostadsrättsförmedlingen i Trollhättan, fick tag på henne idag och ska ner och titta på lägenhet imorgon, håll tummarna för att allt funkar som det ska!
På eftermiddagen lyckades Stekan släpa med mig till gymmet där jag körde mitt första armpass på nästan en månad och jag satte nytt personbästa i biceps där jag körde 9*17,5kg, 6*17,5kg och 5*17,5kg med hantlarna.
På kvällen spelade jag poker och hittade månadens största plusdag och är nu inte ner så jättemycket denna månad, vill ju inte ha första minusmånaden någonsin (eller, sen jag börja spela seriöst iaf, vet inte hur det var innan) så måste nog spela upp mig lite mer.
Jag avslutade dagen med att se Djurgårdens underbara förlust mot Malmö!


Idag
Fick jag som sagt tag i kvinnan i Trollhättan, jag ska ta tåget som går 06.15 från centralen imorgon, det blir... nice. Resten av dagen tänker jag nog slappa till lite :)

1 kommentarer:

Hanna sa...

Tack! Du hade inte kunnat hjälpt mig mer...i söndags satt det galet bra i huvudet, jag kunde allt och kände mig verkligen säker.. Men när jag fick provet framför mig...gick det inte alls. Jag var inte den enda som kände så.

Grattis till 100 inlägg=)

Skicka en kommentar