onsdag, september 02, 2009

Dagen!

Idag har jag fått mail från exjobbet och det verkar lovande att jag får det. Vi får se inom några dagar! Håll tummarna för att jag får det så jag kan få en examen och sen ett jobb (i sthlm!) och sen har pengar så jag kan göra massa roligt!

Sen sprang jag som sagt en mil och det tog bara 53 minuter trots att jag knappt var trött efteråt.

Men efter ett par timmar och fram till nu har jag varit heeelt seg och det gillas inte riktigt, även om det ska bli galet nice att sova.

Imorgon ska jag sätta klockan på 05.50 så jag får ha tid på mig att ta mig till skolan där jag ska ha engelska kl. 8.15-12.00.. Hoppas de hör av sig från exjobbet så jag inte behöver gå på mer lektioner sen, är sååå otaggad på att plugga mer!

Nu ska jag vara msn-social ett tag, sen diska, sen sova.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar