söndag, september 27, 2009

Bilder på min lägenhet!

Nu är jag inflyttad och har fått ordning på nästan allting, det känns faktiskt rätt bra även om jag börjar förstå att jag är ensam i en stad 45 mil hemifrån.

Lite annorlunda jämfört med sthlm var att sjukt mycket affärer var stängda idag. Och jag kunde inte köpa busskort i tidningskiosken bredvid busstorget utan är tvungen att ta mig dit imorgon när busskortsaffären har öppet, blir att gå hemifrån 07.15 för att ha någorlunda med mariginal!

Del av badrummet, allt är nytt och fräscht :)

Min säng, lite tomt på väggarna runt så får väl köpa nån större tavla/affisch eller nåt. Nån som har tips?

Köket - Snart ska jag steka hamburgare :)


"Walk in"-garderob, bra med plats, kommer nog fungera lite som förråd också också!

"Vardagsrummet" - Jag ska flytta bort sladdar och väskor från golvet, jag lovar. :)


Kastar upp ett par till bilder på facebook med. Vad tycker ni?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Riktigt nice frans! lycka till idag!
Finns fina stora tavlor på ikea för typ 500 :)
Jag e hemma med julle idag. ring sen eller smsa om att gå in på msn!

Anonym sa...

Riktigt fin lägenhet Jono! Hälsningar och lyckoönskningar från Västerås:)
/Nico

Anonym sa...

najs! lite mer plats för folk att kröka i än tidigare=) inte för att det är det första man tänker på men iaf.. /erkki

henrik sa...

Nädå. Det är ”inte” det första man tänker på.

Skicka en kommentar