lördag, september 05, 2009

Igår och idag!

Igår fick jag som sagt snacka lite med exjobb-folk vilket gick bra!

Efter det blev det slöande med ett knä som gjorde galet ont innan folk började vakna till, efter att ha övertalat en trött Helena om att det suger att sitta och göra ingenting en hel dag och dealat mig till en middag mot diskning så åkte jag dit nån gång mitt på dagen.

Det var inget litet berg med disk att ha att göra med men det blev rent till slut! Och trevligt var det med och kycklingssalladen var fantastiskt jävla god faktiskt :).

Sen såg vi hela säsong 2 av The Office som höll fortsatt bra kvalité, även om kanske ingen scen kom i klass med "THERE'S BEEN A RAPE UP THERE!" så var det 3 timmars skratt!

Sen missade jag som vanligt några bussar innan jag tog mig hem vid 23 tiden efter en som sagt grymt rolig dag! Tack!



Idag ska jag det blir kräftskiva hos mig och denna gång ska jag inte bli kalaspackad utan hålla mig till rätt svaga (4,2%) öl.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar