tisdag, september 22, 2009

Träningsdag

Idag har jag mailat lite till exjobbet, verkar som att jag tar bilen med ner till Trollhättan, hoppas bara att man inte får den sönderslagen då jag nog ställer den på en parkering en bit ifrån min lägenhet. Får tänka lite på hur jag gör.

Annars har jag kört ett grymt arm+magpass där jag testade 20kgs hantlar på "hantelcurlen", starkare biceps än nånsin alltså. Det gick bra också så jag ska nog fortsätta med dem!


När jag sen skulle vila resten av dagen så ringer erik vid 16.15 och vill ut och springa så vi var ute och sprang i en dryg timma, blev nog lite mer än en mil (vi gick första 5-10 minuterna). Jag var ju självklart trött när jag kom hem men inte i närheten av slutkörd. Min kondition och styrka har ökat rejält nu över sommaren, känns underbart.


Snart blir det idol 2009 men först ska jag skriva lite på andra delen av min "musikserie" här på bloggen. Får se hur långt jag kommer.

1 kommentarer:

Hanna sa...

det är väl ingen i Trollhättan som håller på med sånt. haha =)

Skicka en kommentar