torsdag, september 10, 2009

Just idag...

Känslor
Trots att min sömn blev decimerad av en minimal bakfylla (3 öl) och att jag sprang upp för att se Söderling torska mot Federer klockan 06.05 (fick se EN boll, sen var matchen slut) och trots att jag borde vara trött och må skit idag så mår jag inte alls särskilt illa.

Självklart är jag inte så thrilled över hur gårdagen blev men ändå skönt att få veta och skönt att få ut mina känslor i luften för typ första gången, nånsin.
Men jag kommer sakna dig, som fan.



Träning
Jag har iaf tagit tag i mig själv och kört mitt första gympass på 3 veckor och kroppen var svagare än på säkert ett halvår men tror det byggs upp snabbt nu då jag är hyfsat grundtränad. Funderar på ett kortare löppass ikväll också för att sen köra rygg/axlar på fredag och ett lättare armpass på lördagen. På söndag är det korpfotboll mot serieledarna så det lär bli ett rejält motionspass.

Ordning
Idag ska jag ringa Vasakronan och säga upp min lägenhet, föräldrarna sa att de kan hjälpa mig flytta ut i helgen så förhoppningsvis slipper jag fler hyror, även om jag inte tror det fixar sig så fort.
Sen ska jag till skolan och prata med examinator och försöka regga en jättelätt kurs så jag får några poäng till och slipper göra omtentan i ämnet jag INTE kompletterade upp till godkänt imorse.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Men Jonas, betyder det här att ni aldrig kommer ses igen eller?

Jag förstår att det är svårt, tro mig, jag har varit i samma situation en gång i tiden. Men ni slutar väl inte ha kontakt för detta??

Hanna sa...

Okej, jag hoppas det...det skulle vara så tråkigt om ni slutade ses.

Han somnade. haha

Skicka en kommentar