lördag, januari 09, 2010

Dagen

Var ruggigt seg när jag vaknade idag men tog tag i mig själv och åkte till Överby Köpcentrum för att handla. Hittade ett par vita t-shirts på MQ, en kortärmad skjorta på Jack & Jones och lite strumpor på HM ;)

Sen storhandla jag på ICA Maxi och köpte bland annat en dörrmatta, underbart att äntligen ha. Sen köpte jag en sladd till min hallampa så nu har jag en taklampa där, också något som behövts i månader men som jag nu tog tag i, så jag är stolt idag. Att jag inte gjorde nåt skolarbete får jag sota för imorgon bara!

Jag köpte också Paulo Coelhos senaste bok "Segraren står ensam", älskar alla Coelhos böcker förutom hans första "pilgrimsresan" och en av de senaste, "Häxan av Portobello" som bägge är för flummiga för min smak. Böcker som alkemisten, vid floden pietra satte jag mig och grät, 11 minuter och Veronika Bestämmer sig för att dö är alla fantastiska så jag har stora förhoppningar!


Just nu håller jag dock på att läser Infiltratören, men skriver mer om den när jag läst klart. Nu ska jag sova, iaf när Independence Day tagit slut på trean! :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar