måndag, januari 04, 2010

Kort uppdatering.

  • Träningspass 2 för året avklarat, blev ben och mage och gick bra. (2/15 för januari)
  • I lördags hade jag en av de trevligaste kvällarna på julledigheten hemma hos matte, tack igen för en bra kväll alla :)
  • På onsdag (i övermorgon) åker jag hem till Trollhättan, förhoppningsvis är exjobbet klart i mars nån gång så då är jag tillbaka, men kan bli april. Är tveksam på när jag kommer hem nästa gång, kanske blir att jag stannar tills jag är klar men vi får se, beror väl på hemlängtan och så.
  • Imorgon vill jag ha bra väder så jag kan gå ut och ta massa vinterbilder!
  • Imorgon ska jag träna igen, gärna på morgonen då jag känner att jag har sååå mycket energi efter ett pass.
  • Ikväll har jag inte ett skit planerat tyvärr, men får väl bli lugnt och skönt framför tvn/datorn!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar