lördag, januari 09, 2010

Nyårs"löften" och träning..

Jag satt hemma igår och lirade Call of Duty MW2 hela kvällen, sjukt skönt. Sen sov jag härliga 10 timmar inatt och känner mig utvilad!

Dagens mål är att ta mig till köpcentret utanför stan och köpa lite tröjor och lite mat på ICA Maxi!

Så, jag har två spel-nyårslöften :)
1. Inte spela BlackJack på krogen! Blir garanterat flera sparade hundringar där!
2. Inte spela nätpoker med alkohol i kroppen eller när jag är trött, håller jag det kanske jag kan komma upp i en semesterresa i år med även om det är tveksamt då jag för det mesta är trött av exjobbet!

Så till nåt roligare, jag tränade igår med, biceps och triceps. I fortsättningen ska jag dock lägga om passen så de ser ut som följande:

Pass 1: Rygg/Triceps
Pass 2: Ben
Pass 3: Biceps/Mage
Pass 4: Bröst


Träning Januari:
Styrka: 5/15

0 kommentarer:

Skicka en kommentar