måndag, januari 25, 2010

Dagen..

Det bidde blodpudding till middag idag och lådan imorgon, är dock fortfarande rätt hungrig så får se vad jag stoppar i mig. Försöker att inte vara för onyttig nu när det är nytt år och allt..

I övrigt skrev SVT.se att Spyker köpte Saab idag, för att allt sedan dementerades av GM ikväll. Man tror ju SVT är att lita på men uppenbarligen inte, undrar vad det finns för nyhetskällor kvar som kollar sina egna källor?

I övrigt kan vi notera att jag gjorde mitt 14e gympass i januari. Det var ett bröst/mage pass som jag körde i högt tempo och så hårt att jag fick kväljningar, men i efterhand är det jävligt skönt! Nu har jag bara ett kvar till mitt mål är uppnåt och det blir ett skönt benpass imorgon om inget oväntat händer! Sen tänkte jag ta och köra på både onsdag och fredag samt bandy på torsdag. :)

So long!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar