fredag, januari 01, 2010

Mål för 2010. Del 1: Träning

Träning
Huvudmålet med min träning i år blir att fortsätta bygga på styrkan samtidigt som jag ska lägga tyngd på att få upp min smidighet rejält. Om inga skador kommer i vägen så satsar jag på bra med konditionsträning framåt våren. Sommaren 2010 ska jag vara bättre tränad och mer deffad än jag nånsin varit, hur deffen ska gå till ska jag klura ut under de närmaste månaderna.

Ungefärligt antal träningspass.

Styrka (Gym): 150.
Kondition (löpning+fotboll): 50
Yogaliknande (fick en bok i present :))/stretchpass: >100 (10-15 min pass som görs hemma)


I januari blir det fokus på gym och stretch men troligtvis 0 i kondition då mina luftrör ogillar att anstränga sig i kylan!

Mål för Januari:
Styrka: 15 pass
Stretch/yoga: 10 "pass" + lätt stretch efter gym förstås.


Ett annat mål är att inte småäta godis även innan deffen, dra ner på onyttigheter och käka mer av det nyttiga! Gäller bara att få upp disciplinen vilket jag vet att jag kan om jag bestämmer mig så det ska jag göra!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar