söndag, januari 24, 2010

Matschema för veckan.

Tänkte tjäna några minuter senare på att bestämma vad jag ska äta hela veckan redan nu!

Middag/Låda

Måndag: xxx/Fetaost-gratinerad lax med ris.
Tisdag: Kycklingsallad/Tacopaj
Onsdag: Hamburgare/Kycklingsallad
Torsdag: Wokad Kyckling med ris/Tacopaj
Fredag: xxx/Wokad Kyckling med ris

På fredag kommer föräldrarna ner från sthlm för att stanna över helgen så då lär det väl bli nån pizzamiddag =). Imorgon kanske jag tar och fixar lasagne so jag då byter ut tisdagens tacolåda mot, eller så blir det nån färdigmat..

Gjorde alltså en tacopaj idag för att ha lådor, nu håller jag på med min fetaostgratinerade lax.
Dagens tips till alla diskhatande människor! Köp ris i påsar från uncle bens, så man kokar med påsen i kastrullen och slipper ris som bränner fast i botten och så, jävligt skönt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar